A rendelés folyamata

1. A webáruházban a termékhez tartozó ‘Kosárba rakom’ gombra kell kattintani és beállítani a mellette megjelenő vásárolni kívánt darabszámot

2. Más termékek együttes rendelése esetén más termékeknél is ugyan így kell eljárni, és a terméket kosárba tenni.

3. Az oldalak bal oldalán található ‘Kosaram’ menüpontban ellenőrizhető a kosaram tartalma. Az oldal jobb fölső részén található ‘ragadó fül’ mögött aktív mező található, amely végigkísér böngészésünk során és amely fülre állítva az kurzort megnyílik kosarunk tartalma. Mindkét helyen folytatható a vásárlás a ‘Pénztár’ gombra kattintva.

4. A Pénztárnál megjelenik az adattáblázat, melyet ki kell tölteni a személyre szabott számlázási és szállítási adatainkkal. Ha szállítási adatok után pipa-négyzet található, melynek akkor van jelentősége, ha a számlázási és szállítási cím megegyezik, mert ekkor a pipát meg kell szüntetni rákattintással. Megszüntetett pipa esetén a rendszer azonosnak tekinti a számlázási és szállítási adatokat. Céges vásárlás, illetve a vásárlási számla elszámolása esetén a vásárló adószámát a ‘Megjegyzés’ rovatban kell feltüntetni.  Megjegyzés rovat tartalmazhatja még egyedi kívánságait is, például hogy a postás mindig háromszor csengessen. A ‘Megjegyzés’ rovat alatt csatlakozhat a baráti körünkhöz és később értesülést kap az akciókról, érdekes hírekről.

5. A fő görgetősávot lefelé görgetve, személyes adataim alatt megjelenik a termék összege, kosár részösszege és a szállítási mód választó karikát megjelölve választjuk ki a szállítási módot. A szállítás módjának kiválasztásakor az ahhoz tartozó szállítási költség jelenik meg a kosárban, és kialakul a rendelés végösszege. Egyes termékekhez tartozó akciót lehet kapcsolni a szállítás módjához, így itt különös figyelemmel járjunk el.

6. Zöld hátterű négyzetben meghatározom a szállítási módot, majd ‘.

 

A szállítás folyamata / szállítási módok

Csomagszállítás a GLS-sel

Csomagszállítás a GLS-sel

Gyorsan és megbízhatóan – ahogy Ön is meg szeretné kapni a csomagokat. És pontosan úgy, ahogy a GLS kézbesíteni szeretné a csomagokat a feladók nevében.

Normál csomagszállítás

Normál csomagszállítás

Ideális esetben a csomagot személyesen Önnek kézbesítjük. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot. Vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.

Második szállítási kísérlet

Ha senki sincs otthon

A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.

Értesítő

Értesítő nyomtatvány

Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.

Átirányítási lehetőségek

Ha a feladó aktiválta a FlexDeliveryService szolgáltatást, úgy több kézbesítési lehetőség közül választhat a Delivery Manager felületen.

Az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Kézbesítés ugyanarra címre egy másik napon.
  • Kézbesítés egy másik címre.
  • Kézbesítés munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban).
  • Kézbesítés egy kiválasztott GLS CsomagPontba.
  • Személyes átvétel egy GLS depóban.
  • Az átvétel visszautasítása.

További információ a kézbesítési lehetőségekről

Második kiszállítás

Második vagy harmadik kiszállítás

Ha a GLS nem tudja első alkalommal kézbesíteni a csomagot, akár még további két alkalommal is megkísérli a kiszállítást.

Csomagszállítás Magyarországon

Csomagszállítás és átfutási idő

A GLS belföldön a feladást követő munkanapon kézbesít, hétfőtől péntekig. A csomagokat közúton szállítjuk, ahol az esetleges útlezárások vagy az extrém időjárás késéseket okozhatnak. A honlapon közölt szállítási idők tájékoztató jellegűek.

Hitel- és bankkártyás fizetési lehetőség

Amennyiben a Feladó aktiválta BankCardService szolgáltatást, úgy a Címzett bankkártyával vagy hitelkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét a futárnál található mobilterminálon keresztül.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.